En runda till på nordön!

Solnedgång i Nelson.
Daglig promenad upp på Centre of New Zealand. Angelica, Sofia, jag och Henny.
Vi får souvenirer hemma hos en maori-kille.
Chrissy, Veronika och jag i Hot streams, Rotorua.
I red wood-skog i Rotorua. Stooora träd, och jag och Chrissy.
Kakdags!
Och glass - 9.00 på morgonen! Muums.
Så här levde vi...
Syskonkärlek på Mount Maunganui.
Veronika på toppen av the Pinnacles!
Underbar vandring! Gilla min färgkombination! :)
Marlies, Chrissy och Veronika sätter upp tält hemma hos Ems.
Stor brasa! Här fick man sitta minst fem meter från elden för att inte bränna sig!
Frukost i Ems husbuss. Coolt sätt att bo på!
Tillbaka i Ohaupo med trevligt folk!
Sebastian (tysk) visade mig till One Tree Hill i Auckland där vi hade en fin utsikt vid solnedgången.
Fina höstfärger i Hagley park i Christchurch.
Ett hus som rasat samman tvärs över gatan från hostlet jag bodde på...
Upplever en antarktisk storm. Kom ner till -18 grader.
Fick åka en tur med den här - the Hagglund.
Vi körde som en båt i vattnet - jag hade roligt!!

Kommentarer
Postat av: Lady Lou

Älskar din souvenir!! Bilderna är underbara! Saknar NZ ;)

2011-04-18 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0