Lite bitterhet...

För en som inte ser tjusningen i att sitta inne en hel dag och titta på tv är det ruskigt svårt att vara skadad. För en som är van vid att få åtminstone ett åk på skidorna varenda dag är det svårt att vara skadad. Speciellt när det här är vad jag vaknat till varenda morgon - 20 cm nysnö och det slutar inte snöa... Det här är vad jag och alla andra har väntat på hela säsongen. Jag är inte mitt glada jag utan lättirriterad, sur, bitter, ledsen och blir frustrerad på alla som stannar inne pga bakfylla och annat.
Sjukgymnasten berättade att det finns chans att det är minisken som är skadad. Om så är fallet är det operation. Jag håller mina tummar hårt att det inte är så!

Kommentarer
Postat av: Louise

Helt missat detta inlägg!!!
Oj vad jag håller mina tummar att det inte är minisken! Hoppas hoppas hoppas! Bara ngr veckors vila kan väl räcka?!
Heja du!! Stor kram till dig vännen!!

2014-02-25 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0